Φωτιά, όχι μόνο στα Σαββατόβραδα, αλλά κάθε νύχτα. Και μέρα.
Μεταξύ μας είμαστε, ας μην κοροϊδευόμαστε: αυτό το αφιέρωμα το περιμένατε να στρίψει από τη γωνία, σαν τρελοί ή όχι δεν έχει σημασία. Επιπλέον, αντιλαμβάνεστε ότι στην παρούσα φάση θα ρίξουμε το βάρος στο φωτογραφικό υλικό, τα πολλά λόγια κλέβουν χώρο από τη χαρά των οφθαλμών. Άσχετο: εκείνο το «ωραίες παρουσίες στην εξέδρα», είναι εύκολο να κοπεί από τις τηλεοπτικές μεταδόσεις αγώνων;
Δύο επισημάνσεις πριν περάσουμε στο ζουμί (τελείωνε ρε φίλε που θες και επισημάνσεις, εμείς τα κορίτσα ήρθαμε να δούμε): Είναι προφανές ότι κάθε τέτοια λίστα κρύβει υποκειμενική κρίση, πόσω μάλλον όταν συζητάμε για γούστο στις γυναίκες, ενώ και οι gaming καταβολές του καθενός παίζουν το ρόλο τους. Δεύτερον (τελείωνε, λέμε!), θα επικεντρωθούμε στις πιο πρόσφατες κοπέλες. Σε αυτή την περίπτωση, η γριά κότα δεν έχει το ζουμί, αντίθετα έχει πολλά πολύγωνα. Τα γραφικά, άρα και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων, έκαναν άλματα προόδου με την πάροδο των ετών, δεν θα κολλήσουμε τώρα στα sprites…
Κοιτάξτε μάτια και σώμα, εκ του «κοιτάξτε σουτ και σώμα» από περιγραφή του Μανώλη Μαυρομάτη σε προσπάθεια του Ντανιέλ Μπατίστα. Πράγματι, η δολοφονική (κυριολεκτικά και μεταφορικά) ματιά είναι που σε σαγηνεύει στη γυναίκα αυτή, η οποία υποδηλώνει ότι είναι αδίστακτη αλλά και συναισθηματική όταν απαιτείται. Ο βασικός πρωταγωνιστής της περίφημης σειράς, Nate, επιλέγει βέβαια την Elena.
Καλά κάνει: Πρώτον, αφήνει σε μένα την Chloe. Δεύτερον, πράγματι η Elena είναι περισσότερο γυναίκα για σχέση, για το σπίτι. Η Chloe δεν κάνει για πιτζάμα, σύρσιμο παντόφλας στο πάτωμα και φιλάκι στο κούτελο για καληνύχτα.
Γιατί επέλεξα την Miranda, αντί της, π.χ., πιο μελαγχολικής και με εσωτερική ομορφιά Liara; ΟΚ, είναι πιο «πλαστική», το αποδέχομαι, αλλά μιλάμε για συγκλονιστική εμπρόσθια και πίσω κίνηση, καθαρόαιμο 4X4.
Πολύ κοντά στην Ada, η Sheva από το Resident Evil 5, εξωτική ομορφιά, αν μη τι άλλο.
Τέλος, κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει καμία Jill Valentine, έτσι απλά.
Στο Bayonetta 2, οι σχεδιαστές αποφάσισαν να την κουρέψουν. Not bad, not bad…
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη απ’ όλα τα υπόλοιπα κορίτσια-μαχητές, ιδιαίτερα δε από τη Nina Williams που έχει και βαρύ χέρι. Ή μήπως πόδι;
Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο χώρο των videogames (1996, τιμή και δόξα στον Toby Gard και την ομάδα του στην Core), μέχρι σήμερα, αποτελεί το δικό μας σύμβολο του σεξ και μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες του gaming σε παγκόσμιο επίπεδο. Βαθιά υπόκλιση.
0 comments:
Post a Comment