Ποιος χρήστης των social media δεν έχει δει αυτό το συμβολάκι: #; Πολλοί θεωρούν ότι είναι ένα τυπογραφικό λάθος ή κάποιο ανόητο τερτίπι των φανατικών χρηστών. Τίποτα από αυτά όμως δεν ισχύει. Πρόκειται για τα hashtags, τα οποία δεν έχουν μέχρι στιγμής ελληνική μετάφραση.
Τι είναι;
Hashtag λέγεται μία λέξη μέσα σε μία δημοσίευση στο Facebook, το Twitter και άλλα social media, όταν προηγείται η δίεση (#). Ο ρόλος τους είναι να τονίσουν το θέμα της δημοσίευσης και να την συμπεριλάβουν σε ηλεκτρονικές αναζητήσεις με αυτό το θέμα. Για παράδειγμα, η πρόταση «Μέχρι στιγμής στις #εκλογές, η αποχή αγγίζει το 35%» θα εμφανιστεί (εφόσον ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένες τις ρυθμίσεις απορρήτου) στα αποτελέσματα της αναζήτησης «εκλογές».
Γιατί χρησιμοποιείται;
Αν και αρχικά χρησιμοποιούνταν για την ομαδοποίηση «τιτιβασμάτων» και δημοσιεύσεων, στην πορεία ο ρόλος έγινε πιο ουσιαστικός, ειδικά στο Twitter. Πλέον, τα hashtags χρησιμοποιούνται για την προώθηση τηλεοπτικών προϊόντων και μαζικών συζητήσεων, για την κινητοποίηση του κόσμου σε θέματα κοινής ευαισθησίας, για τη διαφήμιση εταιρειών και υπηρεσίων και πολλά άλλα. Μάλιστα, στο Twitter, κάτω αριστερά, οι χρήστες μπορούν να δουν ποια hashtags χρησιμοποιούνται περισσότερο εκείνη τη στιγμή.
Οδηγός Χρήσης
Αν και η ανωτέρω περιγραφή φαίνεται απλή, πολλοί χρήστες, στην προσπάθειά τους να συμβαδίσουν με την εξέλιξη των social media, ξεφεύγουν από την ορθή χρήση. Εδώ θα δείτε τους βασικούς κανόνες χρήσης των hashtags:
ΠΗΓΗ: Flow Magazine
Τι είναι;
Hashtag λέγεται μία λέξη μέσα σε μία δημοσίευση στο Facebook, το Twitter και άλλα social media, όταν προηγείται η δίεση (#). Ο ρόλος τους είναι να τονίσουν το θέμα της δημοσίευσης και να την συμπεριλάβουν σε ηλεκτρονικές αναζητήσεις με αυτό το θέμα. Για παράδειγμα, η πρόταση «Μέχρι στιγμής στις #εκλογές, η αποχή αγγίζει το 35%» θα εμφανιστεί (εφόσον ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένες τις ρυθμίσεις απορρήτου) στα αποτελέσματα της αναζήτησης «εκλογές».
Γιατί χρησιμοποιείται;
Αν και αρχικά χρησιμοποιούνταν για την ομαδοποίηση «τιτιβασμάτων» και δημοσιεύσεων, στην πορεία ο ρόλος έγινε πιο ουσιαστικός, ειδικά στο Twitter. Πλέον, τα hashtags χρησιμοποιούνται για την προώθηση τηλεοπτικών προϊόντων και μαζικών συζητήσεων, για την κινητοποίηση του κόσμου σε θέματα κοινής ευαισθησίας, για τη διαφήμιση εταιρειών και υπηρεσίων και πολλά άλλα. Μάλιστα, στο Twitter, κάτω αριστερά, οι χρήστες μπορούν να δουν ποια hashtags χρησιμοποιούνται περισσότερο εκείνη τη στιγμή.
Οδηγός Χρήσης
Αν και η ανωτέρω περιγραφή φαίνεται απλή, πολλοί χρήστες, στην προσπάθειά τους να συμβαδίσουν με την εξέλιξη των social media, ξεφεύγουν από την ορθή χρήση. Εδώ θα δείτε τους βασικούς κανόνες χρήσης των hashtags:
- Τοποθήστε ένα hashtag κατά προτίμηση μετά από τελεία (π.χ. «Live μετάδοση αποτελεσμάτων. #ekloges»)
- Μην βάζετε τη δίεση πριν από κάθε λέξη της δημοσίευσης.
- Χρησιμοποίηστε μέχρι τρία hashtags σε κάθε δημοσίευση. (π.χ. «Στην #Eurovision κέρδισε η #ConchitaWurst.»)
- Μην χρησιμοποιείτε ως hashtag ειδικούς χαρακτήρες (π.χ. €) ή λέξεις που δεν είναι γραμμένες με το λατινικό αλφάβητο, γιατί πολλές φορές το σύστημα τις απορρίπτει.
- Αν το hashtag είναι δύο ή περισσότερες λέξεις, το πρώτο γράμμα κάθε λέξης καλό είναι να είναι κεφαλαίο ή να χωρίζονται οι λέξεις με κάτω παύλα (_). (π.χ. «Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του #Flow_Magazine.»)
- Μην χρησιμοποιείτε usernames ως hashtags γιατί δημιουργείται σύγχυση στους χρήστες.
- Πάντα να βάζετε ένα κενό μετά το hashtag σας, για να μην γίνεται ένα με την επόμενη λέξη. (π.χ. «Τα hashtags χρησιμοποιούνται στα #social #media.»
0 comments:
Post a Comment